Dagens stora nyhet...


Ricky Martin: - "Jag är bög". (Och resten av världen stannar upp i chocktillstånd! Eller inte.)
Att han ens lever gör mig mer chockad. När hörde vi någonting ifrån honom sist...? Kan det vara sisodär 10 år sen...? Aftonbladet. Suck.

Solen tokskiner utanför fönstret och gör att varje dammpartikel man har i hemmet lyser upp. Sol i all ära, men ibland vill man liksom bara dra ner persiennerna. Som nu. Skulle gärna dra ner & sova någon timme innan Janne kommer hem från jobbet. Han fick visst jobba över idag. Just idag när vi ska till gymmet. Just idag när jag har jobbat, är mensmonster, supertrött & har svårt att hitta motivation till något överhuvudtaget. Jag satt & försökte peppa mig själv i bilen på väg hem, men nu är den lilla lilla motivationen till att ens orka tänka på gym som bortblåst. Men men, vad gör man. Vill man vara fin får man helt enkelt lida sjuhelvetes pin. Ska stoppa i mig en banan & lite havregrynsgröt så jag inte säckar ihop totalt. Sen får jag helt enkelt försöka sysselsätta mig tills han kommer hem så jag bara kan slita tag i honom & knata iväg. (Eller också kryper jag ner i sängen nån timme & läser min nya Marian Keyes bok). 


                                                              Tänk om jag dör nu inatt.

                Jag älskar den här låten. Texten får varenda hårstrå jag har på kroppen att resa sig.

Kommentera här: