Stackars flicka.


Jag tycker synd om henne. Nåt annat går inte att säga. Heidi Montag - plastikoperationernas drottning. Plastik-kirurgernas bästa vän. Hon ser ett monster i spegeln, kirurgerna gnider sina händer & jublar. Deras plånbok växer i samband med hennes självförtroende. Hoppas jag. Gör man 10 ingrepp på en dag & ändrar hela sitt yttre, kan man inte må bra. Sen bryr jag mig inte om vad folk säger, att det är "Hollywood" m.m Hennes självförtroende hade garanterat kunnat fixas med en psykolog och en bättre karl (nu är hon ju skild, tack & lov) som uppskattar henne. Hon är 23 år & ser inte ut som hon gjorde när hon var 22.

Se själva:




Såg en annan intervju med henne också där reportern frågade henne vad hon själv tror att hon sänder ut för budskap till unga tjejer som tittar på serien & följer hennes liv...?
- "Jag vill bara förmedla att skönheten kommer inifrån" svarar hon då.
Ska man skratta eller gråta? Haha. Jag säger ingenting om bröstförstoringar, fettsugningar osv. (även om jag tycker samhället har blivit helt snevridet då folk gör ingrepp utan att ha några som helst behov av det.). Men när man kliver in till doktorn, blir sövd i 10 timmar & sen vaknar upp som en helt annan person - då är något ruskigt fel.

Nog om henne. Mer om mig *flin*
Har legat ute & solat i 1,5 timme med Desi. Men när molnen kom & solen nästintill försvann gick vi upp till mig en stund. Fick dock så ont i magen (ska inte dricka juice på morgonen, aldrig mer) att jag var tvungen att lägga mig ner en stund och då åkte hon hem.
Ska iväg på kalas lite senare & blir hämtad av pappa vid halv fyra. Det är mammas barndomsvän & en vän till familjen får man väl säga eftersom jag känt henne hela livet, som fyller år. Så mamma & jag ska gå förbi och säga "Grattis" och ge henne lite blommor.
Baby jobbar sent hela veckan, han är så duktig min älskade karl. Dom har lovat fint väder alla dagar förutom Onsdag, så Desi & jag ska kila ner på stan och köpa varsin ny bikini och sen lägga oss på stranden någon dag. Har inte ens tagit årets första dopp ännu, skamligt! *flin* (skyller på vädergudarna).

Nu ska jag läsa en stund och sen hoppa in i duschen. Har kommit halvvägs i "Jag är Wanted". Så otroligt fängslande! Läs den.

Kommentera här: