Onsdag.


Har som en inställd klocka varje morgon, vaknar första gången strax efter åtta & sen slumrar jag till och vaknar strax innan nio för att sen inte kunna somna om. Vaknar ju första gången av Baby som går till jobbet vid sex & alltid kommer in och pussar på mig innan & önskar mig en bra dag, sen har jag svårt att somna om. Vänjer mig aldrig vid att sängen blir tom när han gått. Den känns så stor på en gång!

Ska strax klä på mig & göra mig iordning. Desi kommer hit snart så ska vi ta en promenix till Willys, behöver fylla på skåpen lite. Tänkte att jag kan ju ta cykeln med mig så kan vi hänga påsar där, ingen av oss har bil nämligen & då får man göra det bästa av situationen ;) Baby jobbar ju sent hela veckan & pappa likaså, så jag tänkte att jag skulle försöka fixa det där själv liksom *flin*

Mamma ringde mig nyss och frågade om jag kan jobba imorgon & på fredag. Det fattades folk & det kan jag. Hoppas på att det är fint väder då så vi kan sitta ute & njuta i solen. Jag måste säga att jag tycker att det är skönt att det inte är strålande sol ute idag, det skulle t.om komma lite regnskurar & det gör liksom ingenting. En dag emellan den där värmen skadar inte, jag smälter bort! (Nej, jag klagar inte. Jag konstaterar.)

Dags att poppa musik & göra sig iordning.

Kommentera här: