Twilight - ?


Okej, en fråga. Vad är det med dom där Twilight-filmerna som gör att nästintill alla i landet (världen) blir helt hysteriska när det kommer ut en ny film eller när dom ens kommer på tal? Jag förstår inte. För enligt mig är det ren & skär skit! Jag fullkomligt tappade hakan igår när vi hyrde "New Moon" (för andra gången, första gången somnade vi båda) och jag insåg att vi bara kommit halvvägs när det kändes som att vi suttit och pinat oss i 2 timmar redan. Det hände absolut ingenting! Eller jo, förlåt. Oj, Jacob är en varulv. Och oj, Edward trodde Bella var död så han ville också dö.(!) Det var det mest "spännande" i hela filmen. Första filmen tyckte jag ändå var helt okej, inte mer än så. Men okej. Jag förstod inte då ens vad hysterin handlade om, men tänkte att det kan ju hända att historien blir bättre efter varje film. Jomen tjena. Det var knappt så jag klarade av att ha ögonen öppna igår ens. Varför vi hyrde den en andra gång var för att "Snabba Cash" var uthyrd & vi tänkte att vi kanske ska ge den en andra chans. Nånting måste ju finnas i filmen som gör att den blivit så pass stor, men jag är fortfarande ett frågetecken.

Snart dags för mig att börja åka till jobbet. Kommer inte hem förrän sent ikväll & sen jobbar jag ju hela helgen, så det känns inte direkt som en helg för min del. Just därför var det tokmys att baby också var ledig igår så vi fick en dag bara han & jag att kunna mysa på <3

På onsdag drar vi till Åland. Semester - äntligen! Vi längtar.




Mina nya kläder.




Och såhär snygga är jeansen när man drar upp tröjan ;)



För att inte tala om tajtsen, så hett med mamma-kläder! Man känner sig riktigt sexig ;)

Kommentera här: