Sjuker.


Jag är sjuuuk! Och jag hatar't :( Jag har en hosta om river ur lungorna & feber till och från. Så från och med idag är jag & soffan bästa vänner. Kände mig redan risig igår, men hoppades att det bara var en släng för dagen, liksom. Men icke... Och baby har åkt till jobbet, han som annars är helt underbar på att pyssla om mig. Bäddar in mig i täcken, ser till att jag dricker, masserar mitt huvud os.v...Så go <3

Han ringde för ungefär en timme sen btw, då hade han fortfarande inte kommit fram till jobbet!(?) Jävla SL. Dom är totalt värdelösa, han åker hemifrån lite över sex & klockan nio är han fortfarande inte framme. Alla pendeltåg var försenade, alla tunnelbanor som åker utanför tunnlarna så att säga var inställda & ersättningsbussarna tog god tid på sig & dessutom var det helt sjukt mycket folk så det räcker knappast med en. Så han stod fast nånstans utanför Stockholm & kom ingenstans, inte tillbaka & inte framåt. Jag ska ringa han om en stund & höra hur det går...

Helgen har som vanligt gått alldeles för snabbt. Men den har varit så mysig! I fredags drack vi vin, spelade spel & bara umgicks. I lördags var det snöstorm så det var filmrace som gällde & min andra nya stora kärlek - Ballerina kladdkaka (Yummie! Skulle lätt kunna bli fet på dom, tur att man bara äter skit en dag på helgen *flin*). Igår bakade jag scones till frukost, det var helt ljuvligt! Sen var det film igen, vem vill vara utomhus när det är 16-? *flin* Mysigare att stanna i soffan och bara gosa. Dessutom mådde jag inge bra redan igår.

Nu ska jag bädda ner mig igen & dricka lite te.




Kommentera här: