Bajskorv.


Jag är fortfarande sjuuuuuk! :( När jag hostar känns det som att jag har ett öppet sår i bröstet, jag har feber till & från & orkar verkligen ingenting. Ligger nerbäddad i soffan & kollar på tv och film, det har blivit några filmer nu dem senaste dygnen, nice! Kommer verkligen in i perioder med mitt film-tittande, men efter Falk-filmerna har det rullat på :) Dessutom går det ju så mycket skit på tv:n nu för tiden, så antingen stänger vi av den & spelar spel eller så kollar vi på film istället.

Skrev ju igår att baby inte hade kommit till jobbet ännu på förmiddagen, & han kom aldrig dit heller. Han kom hem istället strax efter tolv, pg.a av SL. Hela stockholm stannar bokstavligen upp för att det är minusgrader & snö utanför fönstret! Jag bad honom kolla på hemsidan nu på morgonen innan han skulle bege sig iväg igen ifall det var samma kaos idag, och mycket riktigt...Så idag stannade han hemma (och då är det ändå bara -10 idag, men trafiken fungerar ändå inte).
Tur för mig på ett sätt att han är hemma & pysslar om mig när jag mår sådär, kanske inte lika kul för honom *flin* Skämt å sido, jag är inget monster fast jag är sjuk. Men klart att det är bittert att vara hemma pg.a lokaltrafiken som stannat!(?) Man förlorar ju trots allt pengar.

Nu är han iväg till affären & jag ska gosa ner mig i soffan igen, orkar inte sitta upp mer.

Kommentera här: