Värdelös.


Jag vet att jag är helt värdelös på att blogga för tillfället. Men när baby är ledig & hemma vill jag passa på att vara med honom så mycket som möjligt.

Kikar iallafall in & talar om för er att inget Pyre har tittat ut ännu. Idag är det bf+8 & vi var på UL imorse. Vikten uppskattades att ligga på 3390 gram & fostervatten fanns det så det räcker. Men om våran envise skruttunge inte har tittat ut innan måndag så blir det igångsättning då. Det känns verkligen hur skönt som helst att ha fått ett slutdatum! Både baby & jag är så mycket gladare och nu kan vi liksom längta på ett helt annat sätt :-)
Givetvis är vi fullt medvetna om att Pyret kan få för sig att komma tidigare, & med tanke på mina sammandragningar och förvärkar jag har haft dom två sista dagarna så är det definitivt ingen omöjlighet. Men det känns som att stressen har lagt sig, nu vet vi att om en vecka har vi garanterat vårat älskade barn hos oss <3

Nu ska vi titta på "Skönheten & Odjuret", så fort baby lekt klart med sin nya lur han köpte idag ;-) Till det blir det ost & kex.
Ett längre inlägg kommer imorgon!




1 Linda:

skriven

Nu har er flicka kommit :) När jag och Andreas såg vad ni döpt henne till så kom vi genast på ett nytt Killnamn ;) Othur!



Tänk dig vad roligt när de möts, Lykka & Othur ;) hihi



GRATTIS än en gång till er båda två :)

Kommentera här: