Sammandragningar.


Vaknade när baby klev upp ur sängen vid halv fem imorse, sen kunde jag inte somna om. Hade så mycket sammandragningar som kom med jämna mellanrum & har fortfarande. Så komiskt eftersom jag senast igår sa till baby att "sammandragningarna är alltid som värst på kvällen, så det blir nog en nattbebis vi får iallafall". Nu är jag inte lika säker.
Alla sammandragningarna gör inte ont, men vissa är inte behagliga.

Gick iallafall upp efter en liten stund & baby frågade om det var bebis på gång. Talade om hur läget var & när han sedan gått och jag ringde honom efter tio minuter för att tala om att han glömt sin matlåda, hade han hjärtat i halsgropen! Haha. Lite roligt är det iallafall, även om jag givetvis också önskar att jag kunde ringa honom och be honom vända för att vattnet gått eller något annat händelserikt :-)
Vi pratade i över en halvtimme, hans pendel var försenad som vanligt när det är snö på marken.

Nu har jag precis slängt i mig en c-vitamin & två smörgåsar. Ska gosa ner mig under täcket och titta på "Svenska Hollywoodfruar" som jag spelade in igår & hoppas att sammandragningarna blir allt värre under morgonen ;-)
1 Linda:

skriven

Bra att magen övar, hoppas sammandragningarna gör lite jobb också, du kanske redan öppnat dig lite? ;)

2 Hanna Z:

skriven

Jag håller tummarna! :)

Kommentera här: