Lina & Nova.


Sitter hemma hos Lina nu & umgås med hennes lilla Nova, den sötaste hunden i världen! Hon är så go & så liten för att vara en schäfer, men ack så söt :) Lina är iväg & skriver på kontrakt för sin nya lägenhet, värsta lyx-lyan! Sa till henne att hon snällt får lov att vänta med inflyttningsfesten till nästa vår någon gång, och hon ska minsann renovera badrummet så det blir nog inga problem *flin* Skämt å sido, väntar med spänning på att få se lägenheten - den låter helt underbar & är så glad för henne skull! :)

Kom till stan vid tolv, träffade Joakim en stund & även finsken kom förbi. Har inte sett han på över ett år tror jag, så det var skoj att se att han faktiskt mår riktigt bra nu. Sa till han att han inte behöver må dåligt för magen som han fått, jag kommer snart se likadan ut. Haha.

Nu ska jag strax börja med tacosen så den är färdig tills Lina kommer hem igen :) Vi måste ju lyxa till det lite när vi ses & dessutom har mycket att fira. Stumpan med sin nya lägenhet & jag för mitt lilla pyre!

Adios!

Kommentera här: