You know that I could use somebody.


Baby åkte precis iväg. Stiligast i hela världen! Jag tokdregglar när karlar har kostym på sig, samtidigt som jag inte alls skulle kunna se mig själv eller ens tänka tanken på att dejta en kostymnisse. Motsägelsefullt kanske, men jag tror att det är när killar som i normala fall går i "vanliga" kläder klär upp sig med kostym som det blir något extra. Och när Janne , som är den finaste karln på jorden, står framför mig med kostym vill jag knappt släppa iväg honom *flin* Synd bara att det var under tråkiga omständigheter han fick klä upp sig idag. Han var allt lite nervös för att spela i kyrkan. Igår kväll kom det liksom över honom.."Shit vad nervös jag blev nu. Det kommer ju att vara helt knäpptyst i kyrkan & precis alla kommer att höra minsta not jag spelar på gitarren". Men jag tvekar inte en sekund på att det kommer att gå bra, han är duktig & Viktor likaså på att sjunga. Trist att man inte får höra, men å andra sidan går man inte på en begravning frivilligt. Måste vara riktigt tufft för baby att se sin bästa vän begrava sin pappa...

Idag ska jag börja packa. Ska strax ner i källaren och hämta en massa kartonger [om vi nu har en "massa" kvar, annars får jag ta dem enstaka som finns], & sen ska jag upp till lägenheten och riva tapeter. Storebror skulle komma förbi & hämta hans pärmar med tapetprover och räkna ut hur mycket vi behöver. Vi hade totalt glömt bort hallen! Haha. Så igår kväll satt vi & valde vilken färg vi skulle ha där, och det tog inte lång stund så var den också klar :) Skönt att ha en karl som man delar smak med, annars skulle det sluta med gap & skrik för min del...Ibland är jag liksom envis som en gammal kärring & han som en gammal gubbe *flin* Tur att vi sällan tjaffsar.

Utanför fönstret är det grått, kallt, blåsigt & regnigt. Höst? Jajjamen.
Dags att börja dagen, är fortfarande hängig så ska försöka att inte anstränga mig alltför mycket.

Adios!



Lyssna på den här. Ljuvlig!

Kommentera här: