Mot mumintrollen!






Jaha, jag har inte packat eller gjort mig själv iordning ens, men här sitter jag...*flin* Nåväl, jag har verkligen bestämt mig för att inte ÖVERpacka min väska för en gång skull. Har tänkt att försöka få med allt i min tjusiga döskalle-väska. Den är inte alltför stor & alldeles lagom behändig, det är en s.k remväska & snygg är den också! Det får bli den + handväska [såklart]. Behöver liksom inte ha med mig fler par skor än dom som jag åker i & det blir mina nya snygga skor, dom passar till nästintill allt. Eller iallafall dom kläderna jag har tänkt att packa ner. Hårfön, linsgrejer & smink + kläder...Mjorå, det borde nog funka i den väskan. Man trycker ner allt i en enda stor boll så går det nog att få igen den *flin*

Igår kväll var jag heeeelt slut! Förmodligen var det uppesittarnatten från natten innan som tog ut sin rätt. Men det var skönt, vid nio låg jag i sängen & började läsa en ny bok. "Slash" som jag fick av baby på min födelsedag. Har bara läst två kapitel men vet redan att jag älskar den. Jag vet inte vad det är, men jag är så fascinerad av att läsa om kända musiker & Slash är ju trots allt en av världens bästa [& mest kända] gitarrister genom all time [det är han med burrigt hår från Guns n' Roses för er ovetande]. Och den här boken kommer nog bli annorlunda att läsa..Oftast så har ju alla artister haft en jobbig uppväxt på ett eller annat sätt [där klår Marlilyn Manson ALLA], men Slash har en skilsmässa. Jag menar, det har väl var & vartannat barn idag? Så det verkar inte bli någon snyfthistoria direkt. Så det ska bli intressant :) Efter den har jag Johnny Cash bok. Finns flera jag måste köpa, är som sagt helt såld på självbiografer. Då helst någon artist eller skådespelare. Dom har oftast levt ett liv som man inte trodde var möjligt, och som man inte heller är avundsjuk på alls. Som sagt, nästan alltid tragiskt.


Igår spenderade jag min eftermiddag med mina päron. Det var tokmys att träffa mamsen igen, pappa & jag stöter ju på varandra titt som tätt eftersom han jobbar så nära där jag bor. Vi var på stan & shoppade lite & sen bjöd dom på världens godaste smörgås från Nancy's. Dom har så otroligt stort utbud på mat där, men jag har alltid ätit min kyckling & Curry - baguette & har nog inga planer på att ändra det heller *flin* Det är nästan så att man får en mun-orgasm när man tar den första tuggan! Haha.

Nu ska jag ta tag i mig själv. Poppa sjukt hög musik, hoppa in i duschen & börja packa.
Back on monday!

Adios Amigos!
 

Mina nya älsklings-skor.






Tre dagar, en väska...Tror ni jag klarar't?



Kommentera här: