Du, min vän i livet.


Hmms...Inatt när jag satt & skrev gick det inte att lägga upp bilder. Det gick heller inte att använda sig av Fettext, kursiv eller understruken. Därför ser mitt natt-inlägg lite halvtjaskigt ut. Det kan vara mycket strul ibland på blogg.se

Jag somnade inte förrän bortåt tre inatt. Vet inte vad det var för fel riktigt. Men det känns lite grann som att det blir tungt att gå & lägga sig varje kväll, även fast jag lyckas oftast. Men det tar emot på nåt sätt, kanske nån liten form av höstdepp. Vad vet jag. På dagarna mår jag bra iaf & grubblar inte eller känner mig nere. Det enda som kan göra att man känner sig hängig emellanåt är väl vädret, framförallt när det ser ut som idag...Tagit direkt ur Sibirien, grått grått & ännu mer grått! Men att känna så är bara mänskligt. Nåväl, jag ser fram emot snön nu iaf :) Och jag hoppas [hoppas hoppas!] att den kommer snart! Eller att den kommer överhuvudtaget får man väl säga...Det ljusnar upp lite & gör det liksom mer acceptabelt att det är kallt på nåt sätt, det känns mer okej då.

Baby ringde mig från jobbet nyss. Han är helt lyrisk att vi ska till Finland imorgon *flin* Tror jag det, han har inte träffat sin farsgubbe på över ett år! Skulle jag aldrig klara. Aldrig någonsin. Och fr.om nu får det inte gå så lång tid mellan gångerna dom ses heller, hur svårt kan det vara att ta båten över havet? Det tar några timmar av ens tid. Sen kostar det därefter, men nästa gång vi åker över får vi boka någon månad innan. Det blev nästan lite panik nu så vi var ute i sista sekund, därav att det kostade en förmögenhet känns det som. Men det är värt det. Som sagt, han ska träffa sin pappa [jag med dessutom!] & sin farfar som inte alls mår bra. Det finns inga pengar i världen som är värda att gråtas över för en sån sak.

Nu ska jag dricka upp mitt te, ta dag i disken & sen hoppa in i duschen. Vid tre skulle jag vara klar att åka med päronen.

Adios!


Om jag tappar allt igen, det är möjligt att det händer.
Det kan vara svårt att hitta hem, bland alla hav & alla länder.
Men du, min vän i livet.
Se hur sommaren blir till höst.
En enda sak är givet...
Du bär min luft i ditt bröst.

Kommentera här: