Honestly. My life would suck without you.


Vilken ljuvlig dag. Jag känner mig verkligen lycklig! Jag vet inte om det är solen som gör det, men det pirrar liksom i hela kroppen och det är en underbar känsla. Har precis kommit hem efter en mycket god lunch med min kära pappa. Jag slutade redan klockan tio imorse [vilket var mycket skönt eftersom klockan ringde 04.30], så jag gick förbi min far o sa att han gott kunde bjuda mig på lunch senare. Så vi åt & sen åkte vi och handlade kattmat, så nu har jag en mycket nöjd kisse som ligger bredvid mig o kurrar högt. Pappa hämtade ut den 6:e säsongen av Sopranos också, så nu har baby & jag lite att göra *flin*

Efter jobbet direkt ringde jag min morbror. Han har en egen målerifirma [släkten är fan inte värst, den är underbar], och jag är sugen på att måla om en vägg här hemma. Så vi gick ner till hans förråd & kollade om det fanns någon färg som passade. Men som vanligt kan jag aldrig bestämma mig, så efter mycket om och men tog jag med mig hans färgkarta så baby får hjälpa mig att välja vad som blir snyggast. Det ska vara någon mörk färg iallafall eftersom det är väggen närmast sängen som ska målas. Jag fick iallafall med mig roller, pensel, målarfärg & papper att täcka golvet med. Nu känner jag bara att jag vill måla om nu nu nu! Så baby & jag får komma fram till ett beslut idag så jag kan ringa morbror imorgon och få färgen fixad så snabbt som möjligt. Typiskt mig, har jag bestämt mig för något så ska det helst hända på sekunden.

Mamma ringde förut & frågade om jag och karln min ville komma hem till dom ikväll & äta våfflor. Och en liten fråga...Vem f-n tackar nej till våfflor?! Haha. Hur gott som helst! Det är ju trots allt våffeldagen idag så jag har planerat att trycka i mig hur mycket som helst. Men det lär sluta som vanligt, efter två st säger magen tack & hej. Det blir ju trots allt rätt mäktigt med grädde & sylt till. Men ack så gott det är ;)

Nu ska jag faktiskt ta & vila en timme så jag inte är en zombie ikväll. Igår kväll var jag så trött att jag skrattade åt precis allt. Rätt kul att vara på det humöret måste jag säga, det krävs liksom inte mycket för att man ska få ett skrattanfall så att tårarna sprutar - och karln min skrattade nog mest åt mig. Inte med mig. Tur att han älskar mig fast han sett alla mina skadade sidor....



Kelly Clarkson - My life would suck without you



Cuz we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you

I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
Either way I found out - I'm nothing without you...


1 Mimmi:

skriven

Jaa, visst blev den toppen!! Såå mimmi ;D

Jaa, du , den där låten är asskön, jag brukar lyssna på den och tänka på , hhhrm ah du vet.. hehe..

Love you, PUSS

Kommentera här: