För fet för ett fuck.





Seriöst
. Igår var jag ett mensmonster som ville gräva ner mig. Idag är jag ett mensmonster som skulle kunna börja storböla varje gång jag tittar mig själv i spegeln. Fy f-n vilket dåligt självförtroende jag får ibland när jag blir ett mensmonster! Helt sjukt. Den vanliga jag som annars brukar rycka på axlarna eller bli förbannad när någon tittar på mig en sekund för mycket, tänker istället att personen ifråga såklart blänger på fettot som kommer gåendes [mig såklart] & vill sjunka genom jorden. Men nån dag till bara - then I'm back.

Imorgon är det fredag gott folk & hur underbart är inte det på en skala? Helt fantastiskt! Att jag dessutom kommer att få världens myspys-helg med världens myspys-karl gör ju inte direkt saken värre *flin*

Och en annan sak...Idag är det exakt en vecka kvar till Volbeat! En vecka! Förstår ni då att tiden går fort? Jösses. Men om exakt en vecka vid den här tiden har jag druckit lagom många öl, är på ett fruktansvärt bra humör & bara njuter av livet och sällskapet [som är världens bästa Lina] och förväntningarna.

Nu ska jag skölja ur mina slingor. Jag sitter här & är fruktansvärt het med den där sling-mössan på huvudet. Det måste vara höjden av sexighet. Ska nog börja ha den till jobbet & införa det som mode. Kan folk gå med axelvaddar så kan väl jag gå med en sling-mössa på skallen *flin*
Kommer nog inte blogga förrän på måndag nu btw. Mitt internet krånglar hemma & det är ju som sagt där jag kommer befinna mig hela helgen. Så ha det bra flickor & pojkar. Kvinnor & karlar. Tanter & gubbar.

Adjö!

<3
1 sanna:

skriven

Hoppas du får en tokmysig/bra helg med karl'n.. ;) Pussa

2 Therese:

skriven

Låter som du ska ha en toppen helg iaf.. :) Men skippa mössan och axelvaddarna ihelgen.. haha men lätt att du ska införa de på jobbet.. :) <3

Kommentera här: