That's it.


Jaha, så var julen slut för i år. Kunde inte vara mer nöjd, har haft det tokmysigt! Det var helt underbart att vara hemma på julen, hemma med bara familjen. Ingen stress, bara vi. På morgonen öppnade baby & jag julklappar & åt gröt. Sen åkte vi hem till mamma & pappa dit lillebror och storebror också kom. Vi åt jullunch, kollade på Kalle Anka, öppnade julklappar, åt julmat & lekte lekar. Hur mysigt som helst <3
Min & baby's första jul kunde inte blivit bättre & jag har den bästa familjen i hela världen.

På natten, eller snarare morgonen - när jag, baby & storebror skulle börja knata hem kände vi genast att vi ville åka pulka. Vi försökte leta i trappuppgångar efter några att "låna", men icke. Så det blev att åka på någon kartong och någon toktrasig snowracer. Haha! Måste ha sett snyggt ut - tre fyllon i pulkabacken tidigt som fan på juldagsmorgonen åkandes på en trasig kartong.

Igår hyrde vi film & bara mös i soffan. Det går dessutom mycket bra på tv:n vid jul, varför bara då? Fanns ungefär 5-6 bra filmer att välja bland. Tänk om det alltid kunde vara så. Iof tycker jag det är rätt mysigt att umgås på andra sätt & just nu har vi [mest jag] blivit helt såld på Super Mario, dem där första spelen som kom för ungefär 20 år sen. Kan sitta i timmar och spela, svär som en toka & blir såå frustrerad när jag fastnar vid en bana. Man blir helt enkelt som ett barn på nytt, & kul är det! :)

Idag har vi varit duktiga & städat hela lägenheten. Dammat, dammsugit, bäddat rent i sängen & torkat golvet. Nu luktar det riktigt gott här hemma. Har precis satt på potatisen, det blir fläskkotletter med potatis & sås - mumma!

Det känns skönt att ha baby är hemma i en vecka till. Bara ligga kvar i sängen & mysa på morgnarna, göra det vi känner för & bara umgås <3
På torsdag är det nyår också. Ska bli skönt med ett nytt år, känner mig peppad inför att ta tag i saker & ting och få en nystart. I februari firar vi ett år & det är det första att se fram emot inför det kommande året. Sen har vi ett bröllop att gå på i sommar, det ska också bli tokskoj!

Nu är det snart dags för middag.
Adios!

Kommentera här: