Lycklig, lyckligare lyckligast!


Jaha, gott folk...Livet leker! Efter en helvetisk natt bestående av hemska mardrömmar [det slutade med att jag vaknade och storböla i ren skräck, trodde Janne förvandlats till en demon], så slutade den här dagen med ett stort leende. Jag är så lycklig. Var till frisören idag & klippte mig, så nu har jag kort, kortare kortast hår! Men läckert är det ;) Mycket kortare än bruttan på kortet jag la upp igår, men samma typ av frisyr.

Baby tog ledig idag, så efter frisörbesöket gick vi på stan en stund. Han köpte en ny skjorta till bröllopet - han kommer garanterat vara den snyggaste karln där. Det är så läckert med kostym och skjortan han köpte var kritstrecksrandig - mumma! Min fina baby <3 Jag köpte tre par örhängen i "guld", hur fina som helst. Sen åkte vi hem & har bara myst resten av dagen. Helt perfekt :)

Igår var vi & tittade på den andra lägenheten, men det helt ärligt räckte det med att vi bara såg hallen så hade vi bestämt oss för lägenheten här i huset. Så den 1:a oktober blir det flytt till världens finaste lägenhet med värlens finaste sambo. Behöver jag tillägga att jag är lycklig? *flin* Har ingen ångest över flytten heller, det är som sagt tre våningar upp bara så det blir ju knappast komplicerat ;)

Imorgon är det fredag gott folk. Janne är ledig imorgon också. Imorgon är det våran dag. Jag längtar...
Nu ska jag titta på "Unga mödrar" & sen krypa ner i ett varmt bad med min heting.

Adios amigos!


1 mamsing:

skriven

Du är så fin så fin : )

Ha en bra dag imorrn .

love you

Kommentera här: