Idag blir det på riktigt.


Jag har ingenting vettigt att skriva. Mår fortfarande som en mårt & blir mer o mer förkyld. Men det känns som att det aldrig bryter ut ordentligt - frustrerande! Hur som haver...Idag ska baby säga upp sin lägenhet, så idag blir det på riktigt. Ingen återvändo. Och jag får små glädjerus i hela kroppen. Snart står det två efternamn på ytterdörren. Snart är garderoberna fulla med hans kläder. Snart slåss vi om fjärrkontrollen & storhandlar tillsammans på Ica. Och snart är det höst...Då skaffar vi våran gemensamma lägenhet, tillsammans. Han & jag. Våran. Då ska vi gå på Ikea & välja ut möbler tillsammans och inreda efter hur vi båda vill ha det. Jag längtar!




Det var längesen, men nu har jag hittat ett nytt favoritband & den här låten är öronorgasm. Jag älskar't!

Sparzanza - My world of sin
1 Anonym:

skriven

Dom är hur bra som helst.. såg dom live då dom var förband åt dia psalma när dom spelade i Eskilstuna. :)

Kommentera här: